Home » NOTICIES

NOTICIES

💜💙🖤💜💙🖤💜💙🖤💜💙🖤💜💙🖤💜💙🖤💜💙🖤💜

💜💙🖤💜💙🖤💜💙🖤💜💙🖤💜💙🖤💜💙🖤💜💙🖤💜 - Club Volei La Palma

8M - Avui Dia Internacional de la Dona!
eL club Vòlei La Palma ens reafirmem en la lluita contra la discriminació que pateixen les dones i en la consecució d'una societat compromesa amb la igualtat de gènere i d'oportunitats.
La igualtat real és un dret que tenim i també a l'esport hem d'assolir-lo. Des del club treballem perquè el nostre esport, el voleibol, estigui cada dia més a prop d'aquesta igualtat.
Gràcies jugadores, entrenadores, tècniques, directives, àrbitres i voluntàries pel vostre treball en l'erradicació d'obstacles a les carreres esportives.

💜💜🏃🏽‍♀️💙🖤 DIUMENGE 10 DE MARÇ - CURSA DE LA DONA 💜💜🏃🏽‍♀️💙🖤

💜💜🏃🏽‍♀️💙🖤 DIUMENGE 10 DE MARÇ - CURSA DE LA DONA 💜💜🏃🏽‍♀️💙🖤 - Club Volei La Palma

Us esperem a totes les que jugueu dissabte!

Jugadores, entrenadors, famílies.

EQUIPS CONVOCATS

· ALEVÍ NEGRE

· INFANTIL BLANC

· INFANTIL BLAU

· CADET BLAU

· CADET NEGRE

☕🥧☕ XOCOLATADA SOLIDÀRIA ☕🥧☕

☕🥧☕ XOCOLATADA SOLIDÀRIA ☕🥧☕ - Club Volei La Palma

"Dissabte 2 de març una nova edició de la Xocolatada Solidària"

Mobilització solidària en la qual participem per ajudar en l'investigació el càncer infantil.

Organitzem esmorzar i berenar en el poliesportiu on cada participant aporta un petit donatiu per la seva tassa de xocolata calenta.

Us esperem a tots! Jugadores, entrenadors, famílies.

🤴🤴🏼🤴🏾 CAVALCADA DE REIS 2024 - IL·LUSIÓ - ALEGRIA - EMOCIÓ 🤴🤴🏼🤴🏾

🎄ELS EQUIPS DE COMPETICIÓ DEL CLUB US DESITGEN UNES BONES FESTES NADALENQUES 🎄